Descripció
El Carilló Koshi Aqua és un instrument excepcional, fabricat amb cura al peu dels Pirineus, a França. Dissenyat amb fines capes de bambú tractades amb oli natural, combina estètica i qualitat sonora. Equipat amb vuit varetes metàl·liques soldades sobre una base, produeix sons rics en harmònics, afinats amb precisió per oferir una ressonància llarga i relaxant.
Les notes del Koshi Aqua (La, Re, Fa, Sol, La) evoquen la fluïdesa de l’aigua i conviden a un viatge sonor serè, ideal per a la meditació, el ioga o per estimular la concentració i la creativitat.
Suspès o sostingut pel seu cordó, reacciona delicadament al vent o als moviments per crear una melodia suau i captivadora. Les seves sonoritats calmants i el seu disseny elegant el converteixen en un objecte ideal per acompanyar moments de serenor o per enriquir un espai amb una decoració sonora singular. Compacte i fàcil de manipular, el Carilló Koshi Aqua és una autèntica invitació al descans i a l’harmonia, transformant cada nota en un instant de relaxació profunda.
Ø 6,3 cm – Llargada: 16,5 cm



Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.